Träning

Hejhej..

Sitter just nu och kollar på när jessica sover :P  hon är så söt när hon pratar i sömnen haha!
Hon måste fan  vara lite tystare så inte lill wilmis vaknar =)
Stackars jessica..hon måste vara helt slut idag efter träningen och allt städande hemma.
Jag peppade henne in till det sista idag på gymmet när hon sa ifrån "nää, jag orkar inte mera!" :D
 då rörde vi oss hemmåt och åt den berömda tortellinin.
Satt idag har mann inte gjort så mycke ..bara tränat. Det går bra på träningen faktist både för mig och jessica..märker redan resultat från förra veckan.  Ska ta skalla kudden nu är asa trött jag med =) men hörs nog imorrn! får pisk annars
ifall jag inte bloggar :/ haha

                                             .Favorit Tjejorna.

Kommentarer
Postat av: Jessica

sluta glutta när jag sover:((

2008-09-10 @ 07:48:04
URL: http://sickisen.blogg.se/
Postat av: Flirre.

Svårt att låta bli när du pratar ;D

2008-09-10 @ 13:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0