Tisdag

tjaa,

Har inte hunnit skriva sän i lördags har haft fullt upp. Sist jag skrev hade jag bråtom till katthuset då det skulle kalasas lite där. Det var väldigt trevligt och många av gästerna var väldigt oväntade att dom skulle komma..så kräftskivan vart absolut lyckat förutom att jag deckade som vanligt ;/ Få se ifall jag hittar några bilder från i lördas som jag kan ladda upp :P

Söndag; städades,sa hejdå till josé & var med lill familjen.
Måndag; igår gjorde vi inte så mkt..jag jobbade till fyra sen var jag med familjen. Stackarna har blivit jätte förkylda.

Så idag ska jag träna direkt efter jobbet..ska bli skönt att köra första passet för veckan sedan blir det åka hem och ta
hand om sjuklingarna =))


Kommentarer
Postat av: Jessica

du måste pyssla om oss efter träningen=)

2008-09-16 @ 13:16:02
URL: http://sickisen.blogg.se/
Postat av: Marie

jaa ladda upp lite bilder från kräftisen :)

2008-09-16 @ 19:46:00
URL: http://marie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0