wilmis



Idag fick jag åka tidigare från jobbet pågrund av att Wilma har blivit sjuker :/ stackarn. Hon har blivit
magsjuk och spytt en massa så Jessica var väldigt orolig tidigare idag.
Så jag åkte tidigare med en arbets kollega för att hinna till apoteket innan dom stängde. Efter apoteket åt jag & jessica på loffes för ingen av oss orkade laga mat hemma ;)

När vi kom hem ville jag och jessica kolla på Stephen King filmen "DET" ..
Men vi orkade inte se klart den ;P eller vi tyckte den började bli för läskig..haha

aja
Nu sover både jessica och wilmis..så ska väll också ta göra det.
Hörs imorrn nog :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

obehagliga clown

2008-10-31 @ 15:32:15
URL: http://sickisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0