Trötto..

Det var länge sen jag var så här trött ...tränade sten hårt med jimpa & Jessica på gymmet :P Var faktist ett tag sedan jag träffade jimpis.. så det var riktigt trevligt.
Han har nämligen varit borta i en månad i USA.
Efter träningen åkte vi hem till mig och jessica hade lagat en jättegod middag innan träningen =) det vart kyckling i indiska krydder som
jag inte kommer försöka uttala och ris till det, Super gott.
Efter maten spelade jag och jimpa tvspel och hade allmänt trevligt.

Har även haft ett samtal med min kompis från Göteborg (José) som vill komma upp imorgon och kommer vara på besök hela helgen. Så det kommer bli riktigt kul!

Ska väll ta avrunda nu :P får arga blickar från sängen haha
Hörs!


 Jimpa och jag i Båstad för två årsedan ;P

Kommentarer
Postat av: Jessica

hur cool eru som röker;D

2008-10-09 @ 16:39:58
URL: http://sickisen.blogg.se/
Postat av: Flirre.

Var ung och dum ;/

2008-10-09 @ 21:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0