Godkväll..

Sitter hemma vid datorn och håller på pluggar för fullt inför nästa prov:
Microsoft Windows Server 2003 Managing, and Maintaining a Network Infrastructure.
Har inte bestämt datum för att skriva provet då jag inte vet hur mkt tid jag behöver..men vet att detta prov är betydligt svårare än den förra ;P men det ska nog gå. Provet är ju på engelska och man ska ha 70% rätt för att passera Godkänt ..så det är svårt :$

Just nu har jag lite pause från pluggandet och tittar mot sängen :P när jessica pratar i sömnen som vanligt & lilla wilmis ligger breve. Inte bra att wilmos inte ligger i sin säng ..måste ju väcka henne när jag ska lägga mig annars blir det rätt trångt att ligga 3st i sängen :P men ibland händer det att alla 3 ligger där haha.

Ska försöka ta en smyg bild...


lyckades ta en bild :P haha

Aja..dags att plugga vidare..sen hämta krull vid 11 från ngn firma fest i stan och sedan sova..hörs imorrn nog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0